jueves, 24 de noviembre de 2011

El principe ceniciento

Por que sempre a cenicienta é muller? Por que príncipes e non princesas?

4 comentarios:

Unknown dijo...

Un recurso educativo moi bo, para traballar os esteriotipos no aula. Aunque este tipo de contos apenas existen, xa que o príncipe sempre é o rapaz e a rapaza sempre é a que se atopa nunha situación máis desfavorecida.
Debemos de formar e educar que tanto nenos como nenas poden realizar todo tipo de papeis, tarefas e xogar a todo tipo de xogos, debemos de educar na igualdade para formar persoas que pesen e defendan a igualdade.

Beatriz Faro Carrera dijo...

Unha nova orixinal versión do conto da Cenicienta, ideal para facer ver aos alumnos que as cousas poden ser diferentes e non por iso que estean mal. É unha boa forma de que no día de mañán defendan a igualdade e sexan permisivos con todos e todas.

Estela Fernández Rodríguez dijo...

Me parece una buena manera de romper estereotipos y de inculcarle a los niños que no todos tenemos que ser guapos y fuertes, sino que todos somos diferentes y tenemos el mismo derecho a ser respetados. Una historia que también me parece muy buena para los niñs y, además de educativa es muy entretenida, es la de Shrek.

maria jose gonzalez diz dijo...

Es una buena forma de intercambiar los roles. Resulta una historia no solo educativa, sino también gracioasa y entretenida, con la que los niños pueden aprender no solo que los papeles se pueden invertir, sino también a desarrollar su imaginacion para poder crear historias igual de versatiles y educativas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...