A planficación dunha boa estratexia para abordar e alcanzar un obxectivo é imprescindible. O ensino non pode ser menos e polo tanto é necesario dedicar un tempo importante no deseño das actividades que vai realizar o alumnado.
Deixovos un video para que vexades o que sucede cando non se planifica ben as cousas e de paso que vos riades un pouco.
Creamos este blog de blogs coa intención de que sexa un espazo útil para tod@s docentes, pero en especial para @s estudantes do segundo curso de Educación infantil. Nel recolleranse recursos para traballar a Educación para a saúde no aula. Ao ser un blog colaborativo o resultado final resultará da suma e da interrelación do traballo de tod@s. A opinión d@s lector@s tamén é importante; esperamos que as compartades deixando algún comentario. Un saúdo.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
3 comentarios:
Non se me ocorre un exemplo mellor para facer incapé en que hai que planear como chegar a un obxetivo, non facer o primeriro que se nos pasa pola cabeza, no caso deste video nin o segundo nin o terceiro... =) Debemos de ensinarlles ós nenos e nenas a pensar, para que cando teñar que resolver un problema o poidan facer da maneira máis apropiada, e para iso as actividades destinadas a eles teñen que por en práctica isto.
Un video moi gracioso pero que demostra a realidade de actuar sen pensar no resultado.
En los primeros años, especialmente con los alumnos y alumnas que están en los niveles iniciales debemos ayudar a crear las condiciones necesarias para que los niños aprendan y sepan resolver los problemas que se les planteen. Es importante que descubran que hay diferentes maneras de solucionar los problemas y que hay que valorar todas las alternativas antes de tomar una decisión. Tienen que aprender a enfrentarse a los problemas de forma positiva de ahí la importancia también de la cooperación de sus compañeros.
Todos tenemos problemas que resolver, pero a veces la forma que escogemos de afrontarlos, no es la más adecuada. Es importante dedicar tiempo en el aula a la resolución de problemas.
Los maestros debemos por lo tanto ayudarlos en este proceso y enseñarles a reflexionar, decidir y valorar las soluciones sobre los problemas.
Muchas veces actuamos por impulsos, sin pararnos a pensar en que es lo que deberíamos hacer. Este es un claro ejemplo de como una buena estrategia resuelve cualquier problema que tengamos, en este caso el objetivo era llegar a la comida y lo consiguió despúes de muchos intentos.
Publicar un comentario